Πλοήγηση στο αποθετήριο 0-9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Α | Β | Γ | Δ | Ε | Ζ | Η | Θ | Ι | Κ | Λ | Μ | Ν | Ξ | Ο | Π | Ρ | Σ | Τ | Υ | Φ | Χ | Ψ | Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα:  
Αποτελέσματα 22 έως 41 από 43 < προηγούμενο   επόμενο >
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέας
2019Reflecting on a series of studies on conceptual and procedural knowledge of fractions: theoretical, methodological and educational considerationsXenia Vamvakoussi; Maria Bempeni; Stavroula Poulopoulou; Ioanna Tsiplaki
2019Social state within the European integrationΜαρία Ι. Μπαφαλούκου
2020Subjective health status and immigration: evidence across EuropeSofia Xesfingi; Dimitrios Karamanis; Alexandra Kechrinioti
2019Teaching language through the eyes of refugees: a translanguaging lensRoula Tsokalidou; Daoud Al Soueis; Virginia Arvanitidou; Evi Kompiadou ; Maria Paraskeva
2019The politics of urban commons: participatory urbanism in Thessaloniki during the 2010 crisisStamatia Kapsali
2019The social impact of the ‘Social solidarity income’ in Greece: a qualitative interpretationTheodoros Sakellaropoulos; Lalioti Varvara; Kourachanis Nikolaos
2019The social impact of the ‘Social Solidarity Income’ in Greece: a qualitative interpretationLalioti Varvara; Skamnakis Christoforos; Kourachanis Nikolaos
2019Theoretical and methodological issues in the study of conceptual and procedural knowledge: reflections on a series of studies on Greek secondary students’ knowledge of fractionsXenia Vamvakoussi; Maria Bempeni; Stavroula Poulopoulou; Ioanna Tsiplaki
2019Through the eyes of beneficiaries: the Greek Social Solidarity Income (Ssi) experienceLalioti Varvara; Kourachanis Nikolaos; Skamnakis Christoforos
2017Tourism expenditures and crisis transmission: a general equilibrium GVAR analysis with network theoryKonstantinos N. Konstantakis; George Soklis; Panayotis G. Michaelides
2020Validation of the Canadian Assessment of Physical Literacy for Greek children: understanding assessment in response to culture and pedagogyAspasia Dania; Vasiliki Kaioglou; Fotini Venetsanou
2019When pupils go to theather: the activation of memory and the mnemonic decictionAlexia Papakosta; Ioanna Blouti; Aphrodite Andreou
2019Ανάστροφος σχεδιασμός παραδοσιακών προγραμμάτων: παράδειγμα από τα μαθήματα των φυσικών επιστημών για παιδιά προσχολικής ηλικίας και μαθητές Α – Γ΄ τάξης δημοτικού: μια προσέγγιση εκπαιδευτικής συμπερίληψηςΒαρσαμά Μαρία
2018Από την εκπαιδευτική παραίτηση στην παιδαγωγική αισιοδοξία για τη διδασκαλία των Φ.E. στην προσχολική εκπαίδευσηΑναστάσιος Σιάτρας; Βασιλεία Χρηστίδου
2020Δημόσια κατανόηση περιβαλλοντικών ζητημάτων στην Ελλάδα. Ο ρόλος των ΜΜΕ και η διαμόρφωση της δημόσιας συμπεριφοράς των πολιτών.Κωνσταντίνα Δ. Τσαλαπάτη
2018Εξέλιξη αντιλήψεων μελλοντικών νηπιαγωγών μέσα από τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα εκπαίδευσης: «Φυσικές Επιστήμες για όλους/ες»Αναστάσιος Σιάτρας; Βασιλεία Χρηστίδου
2019Η κοινωνική συμμετοχή των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική εκπαίδευσηΑρώνη Α. Αικατερίνη
2018Η λογιστική αντιμετώπιση της αποτίμησης των επιχειρήσεων βάσει των Ελληνικών Γενικά Παραδεκτών Λογιστικών Αρχών (ΓΠΛΑ) και των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (ΔΠΧΠ) για τη λήψη κατάλληλης επενδυτικής σύστασης με τη βοήθεια των τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών (ΤΠΕ): παράδειγμα ερευνητικής έκθεσης αποτίμησης σε επιχείρηση του κλάδου ποτών-αναψυκτικώνΜαρία Δημητρίου
2018Μελλοντικές νηπιαγωγοί σχεδιάζουν & αναστοχάζονται δραστηριότητες Φ.Ε.: μια μελέτη περίπτωσης για τις λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμούΣιάτρας, Αναστάσιος; Χρηστίδου, Βασιλεία
2019Μελλοντικοί νηπιαγωγοί σχεδιάζουν & αναστοχάζονται δραστηριότητες φυσικών επιστημών: μια μελέτη περίπτωσης για τις λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμούΑναστάσιος Σιάτρας; Βασιλεία Χρηστίδου