Πλοήγηση στο αποθετήριο 0-9 | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Α | Β | Γ | Δ | Ε | Ζ | Η | Θ | Ι | Κ | Λ | Μ | Ν | Ξ | Ο | Π | Ρ | Σ | Τ | Υ | Φ | Χ | Ψ | Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα:  
Αποτελέσματα 1 έως 7 από 7
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέας
2019Peer tutoring as a means to implementing inclusion: process and efficacyΤουλιά Αναστασία
2021Ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού εργαλείου αξιολόγησης των δυσκολιών στα μαθηματικά για παιδιά σχολικής ηλικίαςΠαππάς, Μάριος
2023Αξιολόγηση μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με δυσλεξία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστήΠαναγόπουλος, Αντώνιος
2023Διερεύνηση των μορφοσυντακτικών δεξιοτήτων ατόμων με σύνδρομο DownΧαρτοματσίδου, Ευσταθία
2019Η κοινωνική συμμετοχή των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική εκπαίδευσηΑρώνη Α. Αικατερίνη
2019Μαθησιακές δυσκολίες και φιλικές σχέσεις: η οπτική των εφήβων με μαθησιακές δυσκολίες και των στενών τους φίλωνΜαντζάρης Κωνσταντίνος
2017Συνταγογράφηση της άσκησης - κινητικές πράξεις ασκησιοθεραπείας: ομαδοποιημένο παρεμβατικό και στοχευμένο πρόγραμμα θεραπευτικής άσκησης - αποκατάστασης ασθενών με σκλήρυνση κατά πλάκας (ΣΚΠ) ως μέσο προαγωγής και βελτίωσης των βιολογικών συνιστωσώνΒασιλική Γαροπούλου ; Κωνσταντίνος Νώτας; Αναστάσιος Ωρολογάς