Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/123456789/158
Τύπος: Κείμενο εργασίας
Τίτλος: Επαναπροσδιορίζοντας την αριστεία στην εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες: πρόγραμμα εκπαίδευσης μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για τη διασφάλιση ισότιμων υψηλών εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων σε όλα τα παιδιά
Συγγραφέας: [EL] Σιάτρας, Αναστάσιος[EN] Siatras, Anastasiossemantics logo
Επιβλέπων διατριβής: [EL] Χρηστίδου, Βασιλεία[EN] Christidou, Vasiliasemantics logo
Ημερομηνία: Απρ-2019
Περίληψη: Η Μεταδιδακτορική Έρευνα (στο εξής: ΜΕ) αφορά στη σχεδίαση, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός εξαμηνιαίου μαθήματος στην αρχική εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για την εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες (στο εξής: ΦΕ). Σκοπός του μαθήματος ήταν να επαναπροσδιοριστεί η έννοια της αριστείας στην εκπαίδευση στις ΦΕ ώστε να αναφέρεται στην καλλιέργεια ενός επαρκούς και συνεκτικού σώματος γνώσεων και ικανοτήτων σε όλα τα παιδιά. Ειδικότερα, στόχος του μαθήματος ήταν να αναδειχθεί η αλληλεπίδραση της αριστείας και της ισότητας στο πεδίο της εκπαίδευσης στις ΦΕ, που να υποστηρίξει τις/τους μελλοντικές/ούς εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσης να εμπλακούν ενεργά στη διαμόρφωση μιας υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης στις ΦΕ που να απευθύνεται σε όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνική, οικονομική και πολιτισμική τους προέλευση.
Γλώσσα: Ελληνικά
Τόπος δημοσίευσης: Βόλος, Ελλάδα
Σελίδες: 21
Θεματική κατηγορία: [EL] Εκπαίδευση[EN] Educationsemantics logo
Λέξεις-κλειδιά: Ισότιμα υψηλά εκπαιδευτικά αποτελέσματακοινωνική δικαιοσύνηισότηταΕκπαίδευση στις φυσικές επιστήμεςεκπαίδευση εκπαιδευτικών
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: © by the author
Σημειώσεις: Το έργο συγχρηματοδοτήθηκε από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση Μεταδιδακτόρων ερευνητών/ερευνητριών» (MIS5001552), που υλοποιεί το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ).
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταδιδακτορικοί ερευνητές

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΣελίδεςΜέγεθοςΜορφότυποςΈκδοσηΆδεια
3.Final_Postdoc-Report-v.6.pdf
  Restricted Access
Εκτενής ανασκόπηση μεταδιδακτορικής έρευνας21 σελίδες364.49 kBAdobe PDFΆλληnocopyΔείτε/ανοίξτε