Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/123456789/1742
Τύπος: | Ανακοίνωση σε συνέδριο |
Τίτλος: | How oral language skills contribute to spelling development in children with and without reading difficulties? |
Συγγραφέας: | [EL] Καργιωτίδης, Απόστολος[EN] Kargiotidis, Apostolos [EL] Γρηγοράκης, Ιωάννης[EN] Grigorakis, Ioannis [EL] Μουζάκη, Αγγελική[EN] Mouzaki, Aggeliki [EL] Μανωλίτσης, Γεώργιος[EN] Manolitsis, Georgios |
Ημερομηνία: | 21/05/2021 |
Γλώσσα: | Αγγλικά |
Τόπος δημοσίευσης: | Virtually |
Σελίδες: | 19 |
Θεματική κατηγορία: | [EL] Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης[EN] Education and Educational Research |
Λέξεις-κλειδιά: | reading difficulties (RD); Oral language skills; spelling |
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: | © 2021 The Author(s) |
Όνομα εκδήλωσης: | British Dyslexia Association International Conference 2021 |
Τοποθεσία εκδήλωσης: | Virtual / Online United Kingdom |
Ημ/νία έναρξης εκδήλωσης: | 20/05/2021 |
Ημ/νία λήξης εκδήλωσης: | 21/05/2021 |
Σημειώσεις: | https://www.bdadyslexia.org.uk/events/british-dyslexia-association-international-conference-2021 This research is co-financed by Greece and the European Union (European Social Fund- ESF) through the Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020» in the context of the project “The role of oral language skills developmental rate οn identification of children with learning difficulties in literacy and οn development of their learning profiles” (MIS 5049016).” |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Ερευνητικές ομάδες |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Σελίδες | Μέγεθος | Μορφότυπος | Έκδοση | Άδεια | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kargiotidis_Grigorakis_Mouzaki_Manolitsis BDA 2021.pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | - | Δείτε/ανοίξτε |