Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/123456789/1742
Τύπος: Ανακοίνωση σε συνέδριο
Τίτλος: How oral language skills contribute to spelling development in children with and without reading difficulties?
Συγγραφέας: [EL] Καργιωτίδης, Απόστολος[EN] Kargiotidis, Apostolossemantics logo
[EL] Γρηγοράκης, Ιωάννης[EN] Grigorakis, Ioannissemantics logo
[EL] Μουζάκη, Αγγελική[EN] Mouzaki, Aggelikisemantics logo
[EL] Μανωλίτσης, Γεώργιος[EN] Manolitsis, Georgiossemantics logo
Ημερομηνία: 21/05/2021
Γλώσσα: Αγγλικά
Τόπος δημοσίευσης: Virtually
Σελίδες: 19
Θεματική κατηγορία: [EL] Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης[EN] Education and Educational Researchsemantics logo
Λέξεις-κλειδιά: reading difficulties (RD)Oral language skillsspelling
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: © 2021 The Author(s)
Όνομα εκδήλωσης: British Dyslexia Association International Conference 2021
Τοποθεσία εκδήλωσης: Virtual / Online United Kingdom
Ημ/νία έναρξης εκδήλωσης: 20/05/2021
Ημ/νία λήξης εκδήλωσης: 21/05/2021
Σημειώσεις: https://www.bdadyslexia.org.uk/events/british-dyslexia-association-international-conference-2021
This research is co-financed by Greece and the European Union (European Social Fund- ESF) through the Operational Programme «Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014-2020» in the context of the project “The role of oral language skills developmental rate οn identification of children with learning difficulties in literacy and οn development of their learning profiles” (MIS 5049016).”
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ερευνητικές ομάδες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΣελίδεςΜέγεθοςΜορφότυποςΈκδοσηΆδεια
Kargiotidis_Grigorakis_Mouzaki_Manolitsis BDA 2021.pdf2.19 MBAdobe PDF-nocopyΔείτε/ανοίξτε