Αναζήτηση


Νέα αναζήτηση
Προσθήκη φίλτρων:

Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της αναζήτησης.


Αποτελέσματα για 181-190 από 1862.
Αποτελέσματα τεκμηρίων:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέας
2019Synthesis and characterization of novel organomodified nanoclays for application in dental materialsAlexandros K. Nikolaidis; Elisabeth A. Koulaouzidou; Dimitris S. Achilias
2019Evaluation of mechanical properties, color stability and surface roughness of pit and fissure sealants reinforced with organomodified clay nanoparticlesA.Nikolaidis; T. Vouzara; E. Koulaouzidou
2020TRIP steels: a multiscale computational simulation and experimental study of heat treatment and mechanical behaviorIoanna Papadioti; Ilias Bellas; Maria-Ioanna T. Tzini ; Peter I. Christodoulou; Nikolaos Aravas
2020Pit and fissure nanocomposite sealants reinforced with organically modified montmorillonite: a study of their mechanical properties, surface roughness and color stabilityAlexandros NIKOLAIDIS; Triantafyllia VOUZARA; Elisabeth KOULAOUZIDOU
2020Ανάλυση και σχεδίαση διατάξεων οδήγησης και ακτινοβολίας με βάση υλικά με τεχνητές ηλεκτρικές και μαγνητικές ιδιότητες για σύγχρονα συστήματα ασύρματων επικοινωνιώνΜαρία - Θάλεια Πασσιά
2020Άτυπες μορφές μάθησης και ελεύθερος μουσικός αυτοσχεδιασμός: επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της μουσικής δραστηριότητας στην Ελλάδα μέσα από περιπτώσεις αυτοσχεδιαστών χωρίς επίσημη μουσική εκπαίδευση.Άννα Παπουτσή
2019In silico και in vivo ανάλυση της αντιγραφής και επιδιόρθωσης του DNAΜαξούρη Στυλιανή
2018Υπολογισμός εξοικονόμησης ενέργειας με χρήση μετρήσεων εξοπλισμού ρύθμισης στάθμης φωτισμού φωτιστικών LED με DC τροφοδοσίαΛάμπρος Θ. Δούλος; Αντώνης Κονταδάκης; Φραγκίσκος Τοπαλής; Άρης Τσαγκρασούλης
2017Energy saving potential by retrofitting the artificial lighting system in the typical classroom in GreeceLambros T. Doulos; Maria Papadatou; Aris Tsangrassoulis
2018Minimizing energy consumption for artificial lighting in classroom aiming for a nZEB using LED luminaires and daylight harvesting: The potential of Greek classroomsL.T. Doulos; A. Kontadakis; A. Tsangrassoulis