Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/123456789/105
Τύπος: Διδακτορική διατριβή
Τίτλος: Οι εγκαταστάσεις (installation art) στην εκπαίδευση και ο ρόλος τους στην διδακτική των φυσικών επιστημών
Εναλλακτικός τίτλος: Installation art in education and their role in science education
Συγγραφέας: [EL] Γιαννουλάτου, Ιωάνναsemantics logo
Επιβλέπων διατριβής: [EL] Παρούση, Αντιγόνηsemantics logo
Συμβουλευτική επιτροπή: [EL] Τσελφές, Βασίλης[EN] Tselfes, Vassilissemantics logo
[EL] Λενακάκης, Αντώνης[EN] Lenakakis Antonissemantics logo
Μέλος εξεταστικής επιτροπής: [EL] Πίγκου-Ρεπούση, Μυρτώsemantics logo
[EL] Παντίδος, Παναγιώτης[EN] Pantidos, Panagiotissemantics logo
[EL] Σφυρόερα, Mαρία[EN] Sfyroera, Mariasemantics logo
[EL] Φανουράκη, Κλειώ[EN] Fanouraki, Cliosemantics logo
Ημερομηνία: Απρ-2020
Περίληψη: Ο όρος Εγκατάσταση περιγράφει τρισδιάστατα έργα τέχνης που έχουν τη μορφή περιβάλλοντος ή κατασκευής και λειτουργούν μετασχηματίζοντας την αντίληψη του θεατή για τον χώρο. Νέα μέσα, όπως το βίντεο, ο ψηφιακός ήχος, η εικονική πραγματικότητα και το διαδίκτυο (Grau, 2004) χρησιμοποιούνται πλέον μαζί με την περφόρμανς και τα παραδοσιακά υλικά των πλαστικών και εικαστικών τεχνών για να δημιουργήσουν έργα, τα οποία μπορούν να βυθίσουν το σύγχρονο θεατή με διάφορους τρόπους σε έναν ονειρικό κόσμο (Bishop, 2005a 2005b) ή και σε έναν κόσμο ιδεών (εννοιoλογική τέχνη). Από τη δεκαετία του 1960, επιστήμονες σε συνεργασία με μουσειολόγους και καλλιτέχνες δημιούργησαν Εγκαταστάσεις μέσα σε μουσεία φυσικών επιστημών, με στόχο την προβολή των επιστημονικών ιδεών και αρχών λειτουργίας των τεχνημάτων που εκθέτουν (Κολιόπουλος, 2017). Βασικό συστατικό των εκθεμάτων αποτελούν συνήθως κάποια επιστημονικά τεχνήματα/ πειράματα επίδειξης, τα οποία η Εγκατάσταση μπορεί να μετατρέψει και σε διαδραστικά. Και όλα αυτά μέσα σε ένα κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον που τείνει να ενδιαφέρεται όλο και περισσότερο για ζητήματα επιστήμης και τέχνης σε άτυπα εκπαιδευτικά πλαίσια (Pesce, 2019). Στην παρούσα έρευνα εστιάζουμε στη διαχείριση καλλιτεχνικών Εγκαταστάσεων εντός του χώρου της τυπικής εκπαίδευσης εκπαιδευτικών.
Γλώσσα: Ελληνικά
Τόπος δημοσίευσης: Αθήνα
Σελίδες: 178
Θεματική κατηγορία: [EL] Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες[EN] Humanities and the Artssemantics logo
[EL] Εκπαίδευση[EN] Educationsemantics logo
Λέξεις-κλειδιά: Εκπαίδευση εκπαιδευτικώνΔιδακτική εικαστικών τεχνώνΔιδακτική φυσικών επιστημώνΔιεπιστημονικότηταΕπικοινωνία επιστήμηςΔιάχυση επιστήμης
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: Ιωάννα Γιαννουλάτου
Όροι και προϋποθέσεις δικαιωμάτων: Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Διατίθεται ανοιχτά στην τοποθεσία: https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47644
Σημειώσεις: «Το έργο συγχρηµατοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταµείο) µέσω του Επιχειρησιακού Προγράµµατος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναµικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση του ανθρώπινου ερευνητικού δυναµικού µέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας» (MIS5000432), που υλοποιεί το Ίδρυµα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)»
Εμφανίζεται στις συλλογές:Υποψήφιοι διδάκτορες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΣελίδεςΜέγεθοςΜορφότυποςΈκδοσηΆδεια
PhD_Complete_Ioanna_Giannoulatou.pdfΟι εγκαταστάσεις (installation art) στην εκπαίδευση και ο ρόλος τους στην διδακτική των φυσικών επιστημών178 σελίδες σελίδες15.92 MBAdobe PDFΔημοσιευμένη/του ΕκδότηpublicdomainΔείτε/ανοίξτε