Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/123456789/1355
Τύπος: Κεφάλαιο βιβλίου
Τίτλος: Detecting dyslexic students' geospatial abilities using a treasure hunt mobile learning application
Συγγραφέας: [EL] Μιχαλάκης, Βύρων - Ιγνάτιος[EN] Michalakis, Vyron - Ignatiossemantics logo
[EL] Πασσαδέλλη, Ανθούλα-Στυλιανή[EN] Passadelli, Anthoula-Stylianisemantics logo
[EL] Βαΐτης, Μιχαήλ[EN] Vaitis, Michaelsemantics logo
[EL] Κλωνάρη, Αικατερίνη[EN] Klonari, Aikaterinisemantics logo
Ημερομηνία: 2021
Γλώσσα: Αγγλικά
Τόπος δημοσίευσης: Munster, Germany
Σελίδες: 13
ISBN: 978- 3-8309-4378-5
Θεματική κατηγορία: [EL] Δευτεροβάθμια εκπαίδευση[EN] Secondary educationsemantics logo
Λέξεις-κλειδιά: geography teachingmobile learningdyslexia
Ηλεκτρονική διεύθυνση του τεκμηρίου στον εκδότη: https://www.waxmann.com/waxmann-buecher/?no_cache=1&tx_p2waxmann_pi2%5Bbuch%5D=BUC127599&tx_p2waxmann_pi2%5Baction%5D=show&tx_p2waxmann_pi2%5Bcontroller%5D=Buch&cHash=c53d50af8c756b852e82fc611f497c47
Τίτλος πηγής δημοσίευσης: Voices from the Classroom: A Celebration of Learning
Τόμος: 1
Σελίδες τεκμηρίου (στην πηγή): 202-215
Σημειώσεις: Table of Contents : https://www.waxmann.com/?eID=texte&pdf=4378.pdf&typ=inhalt
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ερευνητικές ομάδες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Το πλήρες κείμενο αυτού του τεκμηρίου δεν διατίθεται προς το παρόν από το αποθετήριο