Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/123456789/152
Τύπος: Ανακοίνωση σε συνέδριο
Τίτλος: Χρήση κινούμενων σχεδίων με τρισδιάστατες απεικονίσεις, για τη διδασκαλία των εννοιών των στερεών και των κρυσταλλικών δομών τους, στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Εναλλακτικός τίτλος: Using cartoons with 3D visualizations to teach the concepts of solids and crystal structures in higher education
Συγγραφέας: [EL] Δαλακώστα, Κωνσταντίνα[EN] Dalacosta, Konstadinasemantics logo
[EL] Παυλάτου, Ευαγγελία[EN] Pavlatou, Evangeliasemantics logo
Ημερομηνία: Νοε-2017
Περίληψη: Η εργασία εστιάζει στην παρουσίαση και μελέτη των εννοιών των στερεών και των αντίστοιχων κρυσταλλικών δομών τους, στο πλάισιο του μαθήματος της Γενικής και Ανόργανης Χημείας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι συγκεκριμένες έννοιες προϋποθέτουν από τους φοιτητές σε επίπεδο κατανόησης υψηλού επιπέδου νοητικές διεργασίες, καθώς διαθέτουν τη χωρική ικανότητα και τις γνωστικές δεξιότητες να κάνουν τις κατάλληλες συνδέσεις μικρόκοσμου με μακρόκοσμο. Γι’ αυτό τον σκοπό κατασκευάστηκε ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό που εμπεριέχει τρισδιάστατες απεικονίσεις με δυνατότητες περιστροφής, μεγέθυνσης και σμίκρυνσης δομών. Παράλληλα, χρησιμοποιήθηκε ο συνδυασμός των εκπαιδευτικών διαδραστικών κινουμένων σχεδίων cartoons με τα τρισδιάστατα γραφικά με χρήση ελεγχόμενης κίνησης, για τη δημιουργία εφαρμογών που τρέχουν διαδικτυακά αλλά και τοπικά,και που έχουν πλήρεις δυνατότητες σε περιβάλλον windows και android, καθώς διευκολύνουν από τεχνικής πλευράς, αλλά και προσελκύουν τον χρήστη/ φοιτητή να περιεργαστεί και να μελετήσει έννοιες υψηλού γνωστικού φορτίου. Στοχευόμενα από το μάθημα της Γενικής και Ανόργανης Χημείας που διδάσκεται στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, έγινε επιλογή των εννοιών των στερεών με τις αντίστοιχες κρυσταλλικές τους δομές, επιδιώκοντας -μέσω κατασκευής κατάλληλου ψηφιακού υλικού- οι φοιτητές να κατανοήσουν ορισμένες φυσικοχημικές ιδιότητές τους.

The paper focuses on the presentation and study of the concepts of solids and their respective crystal structures, in the course of General and Inorganic Chemistry in Higher Education. These concepts require students to understand high-level mental processes, as they have the spatial ability and the cognitive skills to make the appropriate connections from microcosm to macrocosm. For this purpose, digital educational material has been developed that incorporates 3d visualizations with possibilities of rotation, magnification, and reduction of structures. Moreover, the combination of interactive cartoons with 3d animations was used to create applications that run both online and locally and that have full capabilities in windows and android as they make it technically easier and more attractive to the user / student to study concepts of high cognitive load. Aimed at the General and Inorganic Chemistry course taught at the National Technical University of Athens, the concepts of solids were chosen with their respective crystal structures, aiming to make students acquainted with certain physical chemical properties through the construction of appropriate educational digital material.
Γλώσσα: Ελληνικά
Τόπος δημοσίευσης: Αθήνα, Ελλάδα
Σελίδες: 8
DOI: 10.12681/icodl.1093
ISBN: 978-618-5335-01-4
Θεματική κατηγορία: [EL] Εκπαίδευση[EN] Educationsemantics logo
Λέξεις-κλειδιά: Τρισδιάστατες απεικονίσειςκινούμενα σχέδιαΧημείακρυσταλλικές δομέςΤριτοβάθμια Εκπαίδευση3D visualizationsCartoonschemistrycrystal structureshigher education.
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: Copyright © 2017 Kωνσταντίνα (Konstadina) ΑθανάσιοςΔαλακώστα (Dalacosta
Διατίθεται ανοιχτά στην τοποθεσία: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/1093
Ηλεκτρονική διεύθυνση του τεκμηρίου στον εκδότη: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/article/view/1093
Ηλεκτρονική διεύθυνση περιοδικού: https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/index
Τίτλος πηγής δημοσίευσης: Πρακτικά 9ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Proceedings 9th International Conference in Open and Distance Learning
Τεύχος: 6B
Τόμος: 9
Σελίδες τεκμηρίου (στην πηγή): 205-212
Σειρά δημοσίευσης: 
Όνομα εκδήλωσης: 9ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
ICODL 9th International Conference in Open & Distance Learning
Τοποθεσία εκδήλωσης: Αθήνα, Ελλάδα
Ημ/νία έναρξης εκδήλωσης: 23/11/2017
Ημ/νία λήξης εκδήλωσης: 26/11/2017
Σημειώσεις: H εργασία αποτελεί μέρος της Μεταδιδακτορικής Έρευνας, της Δρ. Κων/νας Δαλακώστα που υλοποιείται με υποτροφία του ΙΚΥ, η οποία χρηματοδοτείται από την πράξη «Ενίσχυση Μεταδιδακτόρων Ερευνητών/Ερευνητριών» από του πόρους του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δία Βίου Μάθηση» με άξονες προτεραιότητας 6,8,9 και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο – ΕΚΤ και το ελληνικό δημόσιο».
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταδιδακτορικοί ερευνητές

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΣελίδεςΜέγεθοςΜορφότυποςΈκδοσηΆδεια
1093-3166-1-PB.pdf8 σελίδες899.41 kBAdobe PDFΔημοσιευμένη/του ΕκδότηccbyncsaΔείτε/ανοίξτε