Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/123456789/1553
Τύπος: Άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό
Τίτλος: Employing mobile technologies to investigate the association between abstraction skills and performance in environmental studies in early primary school
Συγγραφέας: [EL] Κανάκη, Καλλιόπη[EN] Kanaki, Kalliopisemantics logo
[EL] Καλογιαννάκης, Μιχαήλ[EN] Kalogiannakis, Michailsemantics logo
[EL] Πουλάκης, Εμμανουήλ[EN] Poulakis, Emmanouilsemantics logo
[EL] Πολίτης, Παναγιώτης[EN] Politis, Panagiotissemantics logo
Ημερομηνία: 22/03/2022
Περίληψη: Harmonised with the shift of education to satisfying the requirements of modern societies for cultivating 21st century skills, we introduce the novel idea of the synergistic development of computational thinking skills and environmental awareness in the early primary school years, by employing mobile technologies.
Γλώσσα: Αγγλικά
Σελίδες: 9
DOI: 10.3991/ijim.v16i06.28391
EISSN: 1865-7923
Θεματική κατηγορία: [EL] Ανθρωπιστικές επιστήμες, γενικά[EN] Humanities, generalsemantics logo
Λέξεις-κλειδιά: mobile technologiescomputational thinkingabstractionenvironmental study
Κάτοχος πνευματικών δικαιωμάτων: © 2022 The Author(s)
Όροι και προϋποθέσεις δικαιωμάτων: This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ηλεκτρονική διεύθυνση του τεκμηρίου στον εκδότη: https://online-journals.org/index.php/i-jim/article/view/28391
Ηλεκτρονική διεύθυνση περιοδικού: https://online-journals.org/index.php/i-jim/index
Τίτλος πηγής δημοσίευσης: International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM)
Τεύχος: 6
Τόμος: 16
Σελίδες τεκμηρίου (στην πηγή): 241–249
Σημειώσεις: This research was co-financed by Greece and the European Union (European Social Fund-ESF) through the Operational Programme “Human Resources Development, Education and Lifelong Learning 2014–2020” in the context of the project “Assessment tool for fundamental computational thinking competences of students in the early stages of primary education” (MIS 5048168)
Εμφανίζεται στις συλλογές:Ερευνητικές ομάδες

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΣελίδεςΜέγεθοςΜορφότυποςΈκδοσηΆδεια
Mobile Technologies - IJIM.pdfΕπιστημονικό Άρθρο9 σελίδες σελίδες903.36 kBAdobe PDFΔημοσιευμένη/του ΕκδότηccbyΔείτε/ανοίξτε