Skip navigation
Αρχική
Πλοήγηση
Συλλογές
Πλοήγηση με:
Τίτλος
Τύπος
Συγγραφέας
Ημερομηνία
Θεματική κατηγορία
Λέξεις-κλειδιά
Σχετικά
Επικοινωνία
Εγγραφείτε σε υπηρεσίες:
Το αποθετήριό μου
Ενημέρωση μέσω
email
Επεξεργασία προφίλ
Αποθετήριο Παραδοτέων Υποτρόφων Δράσεων ΕΣΠΑ Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2017-2023
Πλοήγηση στο αποθετήριο
0-9
|
A
|
B
|
C
|
D
|
E
|
F
|
G
|
H
|
I
|
J
|
K
|
L
|
M
|
N
|
O
|
P
|
Q
|
R
|
S
|
T
|
U
|
V
|
W
|
X
|
Y
|
Z
|
Α
|
Β
|
Γ
|
Δ
|
Ε
|
Ζ
|
Η
|
Θ
|
Ι
|
Κ
|
Λ
|
Μ
|
Ν
|
Ξ
|
Ο
|
Π
|
Ρ
|
Σ
|
Τ
|
Υ
|
Φ
|
Χ
|
Ψ
|
Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα:
Ταξινόμηση ανά:
Τίτλος
Ημερομηνία
Σε σειρά:
Αύξουσα
Φθίνουσα
Αποτελέσματα/σελίδα:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Συγγραφείς/εγγραφή:
Όλα
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Αποτελέσματα 1 έως 6 από 6
Ημερομηνία
Τίτλος
Συγγραφέας
2021
Promoting resiliency, peer mediation and citizenship in schools: the outcomes of a three-fold research intervention
Angeliki Lithoxoidou
;
Evangelia Seira
;
Agapi Vrantsi
;
Catherine Dimitriadou
2020
Psychometric properties and factor structure of the Greek version of Reflective Functioning Questionnaire (RFQ)
Γρίβα, Φαίη
;
V. Pomini
;
R. Gournellis
;
G. Doumos
;
P. Thomakos
;
G. Vaslamatzis
2019
Teachers' critical thinking dispositions through their engagement in action research projects: an example of best practice
Catherine Dimitriadou
;
Agapi Vrantsi
;
Angeliki Lithoxoidou
;
Evangelia Seira
2020
Διαδραστικά και συνεργατικά περιβάλλοντα υποστήριξης του ελέγχου αυθεντικότητας ψηφιακού περιεχομένου
Αναστασία N. Κατσαουνίδου
2020
Συγκριτική διερεύνηση της πραγματολογικής ικανότητας μαθητών δημοτικού σχολείου με τυπική ανάπτυξη, υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Γεώργιος Κριτσωτάκης
2019
Φυσικές και υπερφυσικές ερμηνείες υπαρξιακών ζητημάτων κατά τη διάρκεια της ζωής: συναισθηματικοί, γνωστικοί και κοινωνικοί παράγοντες
Τριανταφυλλιά Γεωργιάδου