Αναζήτηση


Τρέχοντα φίλτρα:
Νέα αναζήτηση
Προσθήκη φίλτρων:

Χρησιμοποιήστε φίλτρα για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της αναζήτησης.


Αποτελέσματα για 11-20 από 43.
Αποτελέσματα τεκμηρίων:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέας
2020How physically literate are children today? A baseline assessment of Greek children 8-12 years of ageVasiliki Kaioglou; Aspasia Dania; Fotini Venetsanou
2018Μελλοντικές νηπιαγωγοί σχεδιάζουν & αναστοχάζονται δραστηριότητες Φ.Ε.: μια μελέτη περίπτωσης για τις λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμούΣιάτρας, Αναστάσιος; Χρηστίδου, Βασιλεία
2019Teaching language through the eyes of refugees: a translanguaging lensRoula Tsokalidou; Daoud Al Soueis; Virginia Arvanitidou; Evi Kompiadou ; Maria Paraskeva
2020A Blessing or a Curse?The Impact of the Refugee Crisis on Organized Civil Society in GreeceAnastasios Valvis; Sotiris Petropoulos; Katerina Kaisari; Asteris Huliaras
2019Η κοινωνική συμμετοχή των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στη γενική εκπαίδευσηΑρώνη Α. Αικατερίνη
2019When pupils go to theather: the activation of memory and the mnemonic decictionAlexia Papakosta; Ioanna Blouti; Aphrodite Andreou
2018External drivers for domestic activism: the Impact of the refugee crisis on Greek civil societyAnastasios Valvis; Asteris Huliaras; Sotiris Petropoulos; Aikaterini Kaisari
2019Theoretical and methodological issues in the study of conceptual and procedural knowledge: reflections on a series of studies on Greek secondary students’ knowledge of fractionsXenia Vamvakoussi; Maria Bempeni; Stavroula Poulopoulou; Ioanna Tsiplaki
2019Growing media skills and know-how in situ: technology-enhanced practices and collaborative support in mobile news-reportingEfstathios Sidiropoulos; Nikolaos Vryzas; Lazaros Vrysis ; Evangelia Avraam; Charalampos Dimoulas
2018Individual differences in fractions' conceptual and procedural knowledge: what about older students?Maria Bempeni; Stavroula Poulopoulou; Ioanna Tsiplaki; Xenia Vamvakoussi