Skip navigation
Αρχική
Πλοήγηση
Συλλογές
Πλοήγηση με:
Τίτλος
Τύπος
Συγγραφέας
Ημερομηνία
Θεματική κατηγορία
Λέξεις-κλειδιά
Σχετικά
Επικοινωνία
Εγγραφείτε σε υπηρεσίες:
Το αποθετήριό μου
Ενημέρωση μέσω
email
Επεξεργασία προφίλ
Αποθετήριο Παραδοτέων Υποτρόφων Δράσεων ΕΣΠΑ Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης 2017-2023
Πλοήγηση στο αποθετήριο
0-9
|
A
|
B
|
C
|
D
|
E
|
F
|
G
|
H
|
I
|
J
|
K
|
L
|
M
|
N
|
O
|
P
|
Q
|
R
|
S
|
T
|
U
|
V
|
W
|
X
|
Y
|
Z
|
Α
|
Β
|
Γ
|
Δ
|
Ε
|
Ζ
|
Η
|
Θ
|
Ι
|
Κ
|
Λ
|
Μ
|
Ν
|
Ξ
|
Ο
|
Π
|
Ρ
|
Σ
|
Τ
|
Υ
|
Φ
|
Χ
|
Ψ
|
Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα:
Ταξινόμηση ανά:
Τίτλος
Ημερομηνία
Σε σειρά:
Αύξουσα
Φθίνουσα
Αποτελέσματα/σελίδα:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Συγγραφείς/εγγραφή:
Όλα
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Αποτελέσματα 2 έως 9 από 9
< προηγούμενο
Ημερομηνία
Τίτλος
Συγγραφέας
2020
Evaluation of the educational drama as an innovative method to be adopted by teachers in order to enhance critical thinking skills of students in primary school
-
2019
School of theology students’ views on new curriculum for religious education (2017-2019) at state schools in Greece: an empirical study
Athanasios Stogiannidis
;
Konstantinos Georgiadis
;
Dimitra Gkoutziomitrou
;
Ioanna Grigoraki
;
Ioannis Mpoitsis
2021
Teaching human rights through educational drama; how difficult can it be?; a quantitative research with in-service teachers in Greece
Choleva, Nassia
2021
Teaching human rights through educational drama; how difficult can it be?; a quantitative research with in-service teachers in Greece
-
2020
The use of drama education techniques in cultivating critical thinking skills of students in primary schools
-
2023
Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη διδασκαλία STEM
Νιπυράκης Αργύρης
2019
Εργασιακή ικανοποίηση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
Αθανάσιος Κ. Κούλης
2019
Πολιτικές και διαδικασίες παραγωγής σχολικών εγχειριδίων στη Ελλάδα (1996-2009)
Γιώργος Α. Κανέλλας